Morgen woensdag 23 december wandelen twee echte rendieren het kantoor van digitaal bureau Digiti uit Herentals binnen. Het team geeft immers een creatieve invulling aan zijn jaarlijkse kerstwensen: de oer-Vlaamse folklorische traditie ‘schijt-je-rijk’ in een modern jasje, voor het goede doel. Niet met een koe, maar dus met twee rendieren. ‘Jingle Smells’ speelt zich grotendeels op het internet af. Vanaf vrijdag 18 december kunnen 500 spelers gratis een vak van het terras kiezen op JingleSmells.be. Voor elke deelnemer schenkt Digiti € 5 aan Stop Darmkanker vzw.
Stop Darmkanker vzw zet tijdens Jingle Smells een opvallende stand in een opblaasbare reuzendarm op in het Frame21-gebouw, waar zo’n 400 mensen van 150 bedrijven werken. Bovendien is Jingle Smells ook geregistreerd als Warmste Week-actie voor Studio Brussel, en krijgt het goede doel ook zo extra aandacht.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]