Jingle Smells: eerste ‘Schijt-je-rijk’ met echte rendieren


Morgen woensdag 23 december wandelen twee echte rendieren het kantoor van digitaal bureau Digiti uit Herentals binnen. Het team geeft immers een creatieve invulling aan zijn jaarlijkse kerstwensen: de oer-Vlaamse folklorische traditie ‘schijt-je-rijk’ in een modern jasje, voor het goede doel. Niet met een koe, maar dus met twee rendieren. ‘Jingle Smells’ speelt zich grotendeels op het internet af. Vanaf vrijdag 18 december kunnen 500 spelers gratis een vak van het terras kiezen op JingleSmells.be. Voor elke deelnemer schenkt Digiti € 5 aan Stop Darmkanker vzw.
Stop Darmkanker vzw zet tijdens Jingle Smells een opvallende stand in een opblaasbare reuzendarm op in het Frame21-gebouw, waar zo’n 400 mensen van 150 bedrijven werken. Bovendien is Jingle Smells ook geregistreerd als Warmste Week-actie voor Studio Brussel, en krijgt het goede doel ook zo extra aandacht.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


