Morgen woensdag 23 december wandelen twee echte rendieren het kantoor van digitaal bureau Digiti uit Herentals binnen. Het team geeft immers een creatieve invulling aan zijn jaarlijkse kerstwensen: de oer-Vlaamse folklorische traditie ‘schijt-je-rijk’ in een modern jasje, voor het goede doel. Niet met een koe, maar dus met twee rendieren. ‘Jingle Smells’ speelt zich grotendeels op het internet af. Vanaf vrijdag 18 december kunnen 500 spelers gratis een vak van het terras kiezen op JingleSmells.be. Voor elke deelnemer schenkt Digiti € 5 aan Stop Darmkanker vzw.
Stop Darmkanker vzw zet tijdens Jingle Smells een opvallende stand in een opblaasbare reuzendarm op in het Frame21-gebouw, waar zo’n 400 mensen van 150 bedrijven werken. Bovendien is Jingle Smells ook geregistreerd als Warmste Week-actie voor Studio Brussel, en krijgt het goede doel ook zo extra aandacht.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]