Morgen woensdag 23 december wandelen twee echte rendieren het kantoor van digitaal bureau Digiti uit Herentals binnen. Het team geeft immers een creatieve invulling aan zijn jaarlijkse kerstwensen: de oer-Vlaamse folklorische traditie ‘schijt-je-rijk’ in een modern jasje, voor het goede doel. Niet met een koe, maar dus met twee rendieren. ‘Jingle Smells’ speelt zich grotendeels op het internet af. Vanaf vrijdag 18 december kunnen 500 spelers gratis een vak van het terras kiezen op JingleSmells.be. Voor elke deelnemer schenkt Digiti € 5 aan Stop Darmkanker vzw.
Stop Darmkanker vzw zet tijdens Jingle Smells een opvallende stand in een opblaasbare reuzendarm op in het Frame21-gebouw, waar zo’n 400 mensen van 150 bedrijven werken. Bovendien is Jingle Smells ook geregistreerd als Warmste Week-actie voor Studio Brussel, en krijgt het goede doel ook zo extra aandacht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]