Jobat lanceert waarde(n)loze sollicitatiecampagne

Om kandidaten aan te sporen om de Jobat Waardenfit-test te doen lanceert Jobat.be de campagne "De Waardeloze Sollicitatie". Talrijke wetenschappelijke studies (*) tonen aan dat werknemers van wie het waardenkader overeenkomt met dat van hun bedrijf, gelukkiger en geëngageerder zijn. Daardoor gaan ze ook beter presteren en blijven ze langer trouw aan hun werkgever. De Jobat Waardenfit-test biedt kandidaten de kans om via een online test de waarden die ze belangrijk vinden - zoals erkenning, daadkracht, innovatie, autonomie, zelfontplooiing of integriteit - te matchen met de waarden van bedrijven. Op die manier kunnen ze gericht op zoek gaan naar werkgevers waarmee ze een echte “waardenfit” hebben. De test is ontwikkeld door de VUB en het HR techbedrijf Twegos.
https://www.youtube.com/watch?v=Th5oIdhGMfg
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]