Jobat lanceert waarde(n)loze sollicitatiecampagne
Om kandidaten aan te sporen om de Jobat Waardenfit-test te doen lanceert Jobat.be de campagne "De Waardeloze Sollicitatie". Talrijke wetenschappelijke studies (*) tonen aan dat werknemers van wie het waardenkader overeenkomt met dat van hun bedrijf, gelukkiger en geëngageerder zijn. Daardoor gaan ze ook beter presteren en blijven ze langer trouw aan hun werkgever. De Jobat Waardenfit-test biedt kandidaten de kans om via een online test de waarden die ze belangrijk vinden - zoals erkenning, daadkracht, innovatie, autonomie, zelfontplooiing of integriteit - te matchen met de waarden van bedrijven. Op die manier kunnen ze gericht op zoek gaan naar werkgevers waarmee ze een echte “waardenfit” hebben. De test is ontwikkeld door de VUB en het HR techbedrijf Twegos.
https://www.youtube.com/watch?v=Th5oIdhGMfg
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]