Joe La Pompe en The Masked Agency jagen op look-alikes


Orginal? The famous actor and director Clint Eastwood. Copy? Sir John Hegarty from BBH.
Voor de 20ste verjaardag van zijn website lanceert Joe La Pompe, ‘copycat hunter since 1999’ (ook voor PUB natuurlijk), een reclamecampagne samen met The Masked Agency. Juist, ook zij willen (of durven?) hun naam liever niet bekendmaken. De campagne toont het gezicht van enkele bekende admen en adwomen die een merkwaardige gelijkenis vertonen met andere beroemdheden, onder de slogan: “Advertising is full of look-alikes. Some are funny, others no.” Wie is het origineel en wie is de kopie? Aan u om te oordelen, net zoals op de blog van Joe La Pompe. Met het kleine verschil dat het hier alleen maar om toeval gaat.

Original? Vahid Halilhodzic former footballer and football manager of famous PSG club. Copy? Jean-Marie Dru, chairman of TBWA Worldwide.

Original? Catherine O’Hara who played in the famous movie “Home Alone”. Copy? Margaret Johnson, ECD & Associate at Goodby Silverstein & Partners (USA).

Original? Christopher Lee, world famous English actor, here in the movie “Lords of the rings”. Copy? Lee Clow, one of the most awarded art director. Formerly global director of TBWA Worldwide.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]