Voor de 20ste verjaardag van zijn website lanceert Joe La Pompe, ‘copycat hunter since 1999’ (ook voor PUB natuurlijk), een reclamecampagne samen met The Masked Agency. Juist, ook zij willen (of durven?) hun naam liever niet bekendmaken. De campagne toont het gezicht van enkele bekende admen en adwomen die een merkwaardige gelijkenis vertonen met andere beroemdheden, onder de slogan: “Advertising is full of look-alikes. Some are funny, others no.” Wie is het origineel en wie is de kopie? Aan u om te oordelen, net zoals op de blog van Joe La Pompe. Met het kleine verschil dat het hier alleen maar om toeval gaat.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]