De Belgische maaltijdbox Foodbag levert lokale ingrediënten aan huis. Combineer dat met een grote variëteit aan recepten en je hebt als klant meteen redenen genoeg om op te scheppen. Dat is ook de insteek die Joe Public Belgium, part of Springbok, gebruikte voor de radiocampagne van het lokale merk. Zo hoort het bureau de klanten van Foodbag langs de neus weg stoefen met hun steun voor lokale producten of hun veelzijdigheid in de keuken. Gelukkig moet niemand onderdoen, want je kan ook zonder abonnement je menu samenstellen op foodbag.be.
Credits:
Client: Foodbag
Contacts: Bram Elewaut, Gilles Goethals
Agency: Joe Public Belgium, part of Springbok
Creatives: Fleur Delanghe, Marie Janssens
Executive Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Strategy Director: Pieter De Baets
Media Strategy: Patricia Brackman
Client Service Director: Jenny Vincke
Account Management: Esther Blangenois
Radio production: Sonhouse
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]