Joe Public Belgium schept op met Foodbag

Crea / News

De Belgische maaltijdbox Foodbag levert lokale ingrediënten aan huis. Combineer dat met een grote variëteit aan recepten en je hebt als klant meteen redenen genoeg om op te scheppen. Dat is ook de insteek die Joe Public Belgium, part of Springbok, gebruikte voor de radiocampagne van het lokale merk. Zo hoort het bureau de klanten van Foodbag langs de neus weg stoefen met hun steun voor lokale producten of hun veelzijdigheid in de keuken. Gelukkig moet niemand onderdoen, want je kan ook zonder abonnement je menu samenstellen op foodbag.be.

Credits:

Client: Foodbag

Contacts: Bram Elewaut, Gilles Goethals 

Agency: Joe Public Belgium, part of Springbok

Creatives: Fleur Delanghe, Marie Janssens

Executive Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn

Strategy Director: Pieter De Baets

Media Strategy: Patricia Brackman

Client Service Director: Jenny Vincke

Account Management: Esther Blangenois

Radio production: Sonhouse