Binnen het nieuwe Ethias-platform ‘#FailBetter’ van Springbok nam Joe Public een digitale activatie voor zijn rekening. Hierin moedigt Ethias nu ook gamers aan om gerust te falen met ‘#FailLikeAPro’. Ook dat leer je immers met vallen en opstaan, in sommige games zelfs met doodgaan en respawn. Gelukkig is Ethias er ook voor gamers.
Samen met influencers Twoosie, Laagvliet en Chloé daagt de verzekeraar gamers uit om fail achievements te halen in hun favoriete computerspel. Want hoewel badges en achievements meestal worden gegeven als je slaagt in een spel, zijn er in veel spelen ook minder bekende uitdagingen die je enkel kan halen door te falen. Sterven door je eigen granaat? Opgegeten worden door een haai? Op een varken, met zadel, van een klif rijden? GGWP (good game well played, voor de niet gamers onder ons).
Zodra je jouw badge of achievement hebt gehaald, kan je met een simpele screenshot €59,99 korting krijgen op je eerste verzekering. Een bedrag dat niet per ongeluk de prijs is van een gemiddeld computerspel. Zo faal je als een echte winnaar met #FailLikeAPro en wordt mislukken extra waardevol.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]