Joe Public en Springbok falen voor Ethias

Binnen het nieuwe Ethias-platform ‘#FailBetter’ van Springbok nam Joe Public een digitale activatie voor zijn rekening. Hierin moedigt Ethias nu ook gamers aan om gerust te falen met ‘#FailLikeAPro’. Ook dat leer je immers met vallen en opstaan, in sommige games zelfs met doodgaan en respawn. Gelukkig is Ethias er ook voor gamers.
Samen met influencers Twoosie, Laagvliet en Chloé daagt de verzekeraar gamers uit om fail achievements te halen in hun favoriete computerspel. Want hoewel badges en achievements meestal worden gegeven als je slaagt in een spel, zijn er in veel spelen ook minder bekende uitdagingen die je enkel kan halen door te falen. Sterven door je eigen granaat? Opgegeten worden door een haai? Op een varken, met zadel, van een klif rijden? GGWP (good game well played, voor de niet gamers onder ons).
Zodra je jouw badge of achievement hebt gehaald, kan je met een simpele screenshot €59,99 korting krijgen op je eerste verzekering. Een bedrag dat niet per ongeluk de prijs is van een gemiddeld computerspel. Zo faal je als een echte winnaar met #FailLikeAPro en wordt mislukken extra waardevol.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]