Joe Public schept opnieuw op met Foodbag

Vanaf 26 augustus loopt de nieuwe tv-campagne van Foodbag, bedacht door Joe Public, het creatieve agency van Springbok. Foodbag staat sinds dag één voor lokale producten en daar mag wel eens mee opgeschept worden.
Dankzij de lokale ingrediënten in de maaltijdbox van Foodbag wordt opscheppen supermakkelijk. Tijdens etenstijd met je heerlijke recept maar ook achteraf kan je lekker opscheppen tegen je vrienden, collega’s en familie over hoe jij altijd met lokale ingrediënten kookt. Foodbag brengt dit trotse inzicht uit hun radiospotjes nu ook naar het scherm, met een glimlach zo breed als die van de klanten in de video’s. Zij fantaseren zelfvoldaan over hoe ze weer kunnen opscheppen met de lokale ingrediënten van het Belgische merk.
Ook in de kortere spotjes, waarin klanten de kijker rechtstreeks aanspreken, kan je het zelfvertrouwen bijna proeven. Want dankzij Foodbag kan iedereen, zelfs zonder abonnement, een bewust Belgische keukenheld zijn en daar mag je best fier op zijn. De campagne start op 26 augustus via televisie alsook op alle digitale platformen.
Credits:
Client: Bram Elewaut, Gilles Goethals, Astrid Zwaenepoel
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creation: Fleur Delanghe, Marie Janssens
Project & Account Direction: Sylvie Demeestere, Viktoria De Cubber
Production: AKA De Mensen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]