Joe Public schept opnieuw op met Foodbag

Crea / News

Vanaf 26 augustus loopt de nieuwe tv-campagne van Foodbag, bedacht door Joe Public, het creatieve agency van Springbok. Foodbag staat sinds dag één voor lokale producten en daar mag wel eens mee opgeschept worden.

Dankzij de lokale ingrediënten in de maaltijdbox van Foodbag wordt opscheppen supermakkelijk. Tijdens etenstijd met je heerlijke recept maar ook achteraf kan je lekker opscheppen tegen je vrienden, collega’s en familie over hoe jij altijd met lokale ingrediënten kookt. Foodbag brengt dit trotse inzicht uit hun radiospotjes nu ook naar het scherm, met een glimlach zo breed als die van de klanten in de video’s. Zij fantaseren zelfvoldaan over hoe ze weer kunnen opscheppen met de lokale ingrediënten van het Belgische merk.

Ook in de kortere spotjes, waarin klanten de kijker rechtstreeks aanspreken, kan je het zelfvertrouwen bijna proeven. Want dankzij Foodbag kan iedereen, zelfs zonder abonnement, een bewust Belgische keukenheld zijn en daar mag je best fier op zijn. De campagne start op 26 augustus via televisie alsook op alle digitale platformen.

Credits:

Client: Bram Elewaut, Gilles Goethals, Astrid Zwaenepoel

Strategy: Tomas Sweertvaegher

Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn

Creation: Fleur Delanghe, Marie Janssens

Project & Account Direction: Sylvie Demeestere, Viktoria De Cubber

Production: AKA De Mensen