JOE: van classics tot mix van vroeger en nu

Het gaat heel goed met JOEfm, met de beste luistercijfers sinds de start. En toch heeft Medialaan vandaag een verhaal te vertellen: de zender wordt versterkt. "Vooral omdat er (nog) meer potentieel in de zender zit," zegt Erwin Deckers van Medialaan. En daarmee verwijst hij naar de doelgroep van 35- tot 50-jarigen, de zwevende luisteraars.

Het oude logo van JOEfm
En dus krijgt JOEfm een verkorte naam, JOE, en een nieuwe merkbelofte: "JOE brengt een sprankelende mix van classics en hits van nu, gebracht door boeiende persoonlijkheden die met beide voeten in het leven staan." Merkwaarden worden dan herkenbaarheid, eigentijdsheid en verbinding.
Concreet? De vormgeving wordt vernieuwd, al blijft de doelgroep (35-50) dezelfde. Maar de veertiger van nu is niet meer de veertiger van 15 jaar geleden. Een radiozender moet zich aanpassen aan die veranderde realiteit. Met een nieuw logo en een nieuwe baseline: "all the way".
Met presentatoren als Sven Ornelis & Anke Buckinx, Alexandra Potvin, Carl Schmitz, Raf Van Brussel & Tess Goossens (vanaf januari, tot dan Rani De Coninck), Jan Bosman, Nathalie Delporte, Bjorn Verhoeven, Elke Van Mello, Lenke van Olmen, Luk Alloo, Els De Craecker, Herbert Bruynseels, Truus Druyts en Leen Demaré gaat JOE overigens meteen 'full force'. Achter de schermen zal ook Michel Follet een belangrijke rol spelen. Afspraak vanaf 16 augustus 2016...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


