Het gaat heel goed met JOEfm, met de beste luistercijfers sinds de start. En toch heeft Medialaan vandaag een verhaal te vertellen: de zender wordt versterkt. "Vooral omdat er (nog) meer potentieel in de zender zit," zegt Erwin Deckers van Medialaan. En daarmee verwijst hij naar de doelgroep van 35- tot 50-jarigen, de zwevende luisteraars.
En dus krijgt JOEfm een verkorte naam, JOE, en een nieuwe merkbelofte: "JOE brengt een sprankelende mix van classics en hits van nu, gebracht door boeiende persoonlijkheden die met beide voeten in het leven staan." Merkwaarden worden dan herkenbaarheid, eigentijdsheid en verbinding.
Concreet? De vormgeving wordt vernieuwd, al blijft de doelgroep (35-50) dezelfde. Maar de veertiger van nu is niet meer de veertiger van 15 jaar geleden. Een radiozender moet zich aanpassen aan die veranderde realiteit. Met een nieuw logo en een nieuwe baseline: "all the way".
Met presentatoren als Sven Ornelis & Anke Buckinx, Alexandra Potvin, Carl Schmitz, Raf Van Brussel & Tess Goossens (vanaf januari, tot dan Rani De Coninck), Jan Bosman, Nathalie Delporte, Bjorn Verhoeven, Elke Van Mello, Lenke van Olmen, Luk Alloo, Els De Craecker, Herbert Bruynseels, Truus Druyts en Leen Demaré gaat JOE overigens meteen 'full force'. Achter de schermen zal ook Michel Follet een belangrijke rol spelen. Afspraak vanaf 16 augustus 2016...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]