Deze zomer klinkt Joe als muziek in de oren bij babyboomers, want DPG Media pakt uit met een digitale pop-up radiozender: Joe Woodstock. Verwacht je aan muziek van de sixties - zorgvuldig mee uitgekozen door iconisch radiofiguur Gust De Coster - afgewisseld met boeiende content gemaakt door Rudolf Hecke (muzikant/auteur die ook een boek schreef over de hippie-tijd).
Joe Woodstock zal enkel online te beluisteren zijn, maar zal via moederzender Joe ruchtbaarheid krijgen dankzij Woodstock Wednesday, een programma waarin Leen Demaré elke woensdag de muziek van de sixties viert en daarbij ook verwijst naar pop-up radiozender Joe Woodstock.
The Story Lab (content & partnership brand van Dentsu Aegis Network) werkte een exclusief partnership uit voor Mastercard. Precies 50 jaar na datum stuurt Mastercard twee Joe-luisteraars naar de heilige festivalgronden in Bethel via een wedstrijd op Joe en Joe Woodstock. Die twee winnaars zullen in het arts center van het Woodstock museum concerten bijwonen van Ringo Starr, Santana en The Doobie Brothers. Via pre-rolls, spots en live-vermeldingen op Joe als 'signature partner' wordt Mastercard exclusief aan de digitale pop-up radiozender verbonden

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




