Deze zomer klinkt Joe als muziek in de oren bij babyboomers, want DPG Media pakt uit met een digitale pop-up radiozender: Joe Woodstock. Verwacht je aan muziek van de sixties - zorgvuldig mee uitgekozen door iconisch radiofiguur Gust De Coster - afgewisseld met boeiende content gemaakt door Rudolf Hecke (muzikant/auteur die ook een boek schreef over de hippie-tijd).
Joe Woodstock zal enkel online te beluisteren zijn, maar zal via moederzender Joe ruchtbaarheid krijgen dankzij Woodstock Wednesday, een programma waarin Leen Demaré elke woensdag de muziek van de sixties viert en daarbij ook verwijst naar pop-up radiozender Joe Woodstock.
The Story Lab (content & partnership brand van Dentsu Aegis Network) werkte een exclusief partnership uit voor Mastercard. Precies 50 jaar na datum stuurt Mastercard twee Joe-luisteraars naar de heilige festivalgronden in Bethel via een wedstrijd op Joe en Joe Woodstock. Die twee winnaars zullen in het arts center van het Woodstock museum concerten bijwonen van Ringo Starr, Santana en The Doobie Brothers. Via pre-rolls, spots en live-vermeldingen op Joe als 'signature partner' wordt Mastercard exclusief aan de digitale pop-up radiozender verbonden
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]