Johan Museeuw traint met The Fat Lady en Takeda
Naar aanleiding van Wereld IBD-dag lanceerde The Fat Lady samen met Takeda het videoformat ‘De uitdaging’. In dit format gaan Crohn- en colitispatiënten een persoonlijke uitdaging aan. Samen met Takeda overwinnen ze de obstakels die de chronische ziektes met zich meebrengen. Crohnpatiënt Benny mocht de spits afbijten en kreeg hierbij hulp van niemand minder dan Johan Museeuw.
Onlangs fietste Benny samen met zijn grote wieleridool door de pittoreske Vlaamse Ardennen, ter voorbereiding van zijn Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen van volgend jaar. Johan wil hiermee alle patiënten steunen in hun dagelijkse strijd tegen deze chronische ziekte.
De video werd gelanceerd op de blogs wijhebbencrohn.be en www.wijhebbencolitis.be, die deel uitmaken van een awareness campagne rond IBD (inflammatory bowel disease). Met deze hero content wil The Fat Lady deze kanalen extra in de verf zetten, om zo de ziekte meer en meer bekendheid te geven. Want leven met een chronisch aandoening zoals IBD heeft een nefaste invloed op het dagdagelijkse leven van IBD-patiënten. Dat is het onderwerp van de blog, gemaakt door en voor patiënten.
De video maakte heel wat los bij de patiënten, mensen uit hun omgeving, professionals maar ook wielerfans. Dit resulteerde in heel wat interactie en views, maar ook opvallend veel shares en extra fans op de Facebookpagina’s.
https://www.youtube.com/watch?v=7gWb7pY4Mqc#https://www.youtube.com/watch?v=7gWb7pY4Mqc
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]