Op 1 april is Johan Schots van start gegaan als event & partnership manager bij UBA. Hij neemt de functie over van Ann-Sophie Verstraete, die recent nog de UBA Trends Day in goede banen leidde.
Na zijn studies Toegepaste Economie en een postgraduaat Internationale Politiek was hij actief in de filmsector (sales, promotie, pers en marketing) terwijl hij zowel nationaal als internationaal en op verschillende niveaus vrijwilligerswerk deed voor het Rode Kruis. Na zowat 12 jaar draaide hij de rollen om en ging hij aan de slag bij de brandweer (o.m. als woordvoerder en lid van het Fire Stress Team). Ook nam hij deel aan de B-FAST-missie in Haïti na de aardbeving in 2010. Ondertussen bleef hij als zelfstandig persattaché actief in de filmsector en voor een aantal vzw’s.
Reizen bracht hem naar verschillende uithoeken van de wereld, met als speciale bestemming Nepal waar hij een aantal EHBO-posten en een schoolbibliotheek oprichtte. Op dit moment werkt hij aan een project om een tweedehands brandweerwagen aan de Nepalese brandweer te schenken, die over weinig of geen middelen beschikt. Dit jaar besliste hij om terug te keren naar een van zijn vroegere passies: het organiseren van evenementen. UBA is blij dat hij gekozen heeft om het UBA-team te versterken en zijn schouders te zetten onder de verdere uitbouw van de UBA-evenementen en partnerships.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]