Johan Schots bouwt feestjes bij UBA

Op 1 april is Johan Schots van start gegaan als event & partnership manager bij UBA. Hij neemt de functie over van Ann-Sophie Verstraete, die recent nog de UBA Trends Day in goede banen leidde.
Na zijn studies Toegepaste Economie en een postgraduaat Internationale Politiek was hij actief in de filmsector (sales, promotie, pers en marketing) terwijl hij zowel nationaal als internationaal en op verschillende niveaus vrijwilligerswerk deed voor het Rode Kruis. Na zowat 12 jaar draaide hij de rollen om en ging hij aan de slag bij de brandweer (o.m. als woordvoerder en lid van het Fire Stress Team). Ook nam hij deel aan de B-FAST-missie in Haïti na de aardbeving in 2010. Ondertussen bleef hij als zelfstandig persattaché actief in de filmsector en voor een aantal vzw’s.
Reizen bracht hem naar verschillende uithoeken van de wereld, met als speciale bestemming Nepal waar hij een aantal EHBO-posten en een schoolbibliotheek oprichtte. Op dit moment werkt hij aan een project om een tweedehands brandweerwagen aan de Nepalese brandweer te schenken, die over weinig of geen middelen beschikt. Dit jaar besliste hij om terug te keren naar een van zijn vroegere passies: het organiseren van evenementen. UBA is blij dat hij gekozen heeft om het UBA-team te versterken en zijn schouders te zetten onder de verdere uitbouw van de UBA-evenementen en partnerships.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]