Sinds 2018 staat oktober synoniem voor duurzaamheid dankzij Orbit by PUB XP. Deze conferentie is gebaseerd op de 17 duurzaamheidspijlers van de Verenigde Naties en heeft tot doel duurzame en ethische waarden in de MarCom-sector te verdedigen, onder impuls van een panel van geëngageerde persoonlijkheden. Dit jaar is het thema eenvoudig, maar het raakt de kern van de zorgen van elk bedrijf: hoe kunnen we onze consumenten gelukkig maken? Het antwoord: met een merk dat zich inzet voor duurzaamheid.
PUB stelde een aantrekkelijk programma samen boordevol tips en casestudy’s. En omdat we graag een tipje van de sluier oplichten, delen we met u alvast een eerste naam: Jonathan Hall.
Jonathan Hall is managing partner van de Sustainable Transformation Practice, de toegewijde afdeling van Kantar die merken helpt bij het ontwikkelen van duurzame bedrijfsstrategieën. Samen met zijn team wil Hall een beter inzicht krijgen in de duurzaamheidsuitdagingen waar de sector voor staat, innovatieve oplossingen bedenken en gedragsverandering stimuleren. Hall heeft meer dan 25 jaar ervaring in het ontwikkelen van merken- en consumentenstrategieën en heeft jarenlange ervaring binnnen Kantar zelf, zowel voor de Franse markt als voor het VK en Amerika.
This Event is supported by
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]