Jonathan Rijavec versterkt Space als chief strategy officer

News / People

François Chaudoir, CEO van Space heeft Jonathan Rijavec benoemd als chief strategy officer. Na het begin van zijn carrière bij onderzoeksinstituut GFK, startte Rijavec zijn ervaring in de media bij Space als connection advisor. Daarna verrijkte hij zijn multi-media strategische expertise gedurende zes jaar bij OMD, waar hij de leiding had over belangrijke adverteerders in meerdere sectoren, alvorens terug te keren naar Space als strategy director. Nu wordt Jonathan Rijavec lid van de Board van Space, met een dubbele missie.

Enerzijds zal hij de client service directors en connection advisors dagelijks coachen en inspireren bij de ontwikkeling van innovatieve en disruptieve mediastrategieën voor de merken waarvoor Space verantwoordelijk is. Anderzijds zal hij instaan voor de positionering van Space en differentiërend onderzoek en eigen tools helpen vastleggen in een context waarin adverteerders van hun mediabureau verwachten dat ze partners zijn in het versnellen van hun businessgroei.

Jonathan Rijavec zal nauw samenwerken met Bérengère Dechamps (chief operating and commercial officer), Jonathan Jacoby (chief data and innovation officer) en Bernard Cools (chief intelligence officer).