Jongens richten De Jongens op


(update 6 december) Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde hebben het drukdrukdruk. De jongens van Wasbar verkochten dat concept aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Naast brandconsultancy willen ze ook een nieuwe wind blazen in het werken met en communiceren rond ambassadeurs.

Het duo wordt vaak "De jongens van Wasbar" genoemd. Wanneer ze in die context worden aangesproken slaat dit vaak op de manier hoe ze Wasbar als merk op de kaart hebben gezet. Hoe ze op een paar jaar tijd een love-brand hebben ontwikkeld en hoe ze erin geslaagd zijn dit te verstevigen via PR, partnerships en samenwerkingen. Die kennis bouwden ze op in hun verleden als marketeers binnen mediabedrijven, en via hun creatief bureau Make Them Talk. Ze hielpen intussen, naast Wasbar, ook merken als Samsung, Nikon, Ici Paris XL, Eneco en De Standaard met het bedenken en coördineren van creatieve branding & brand activation acties. Met De Jongens helpen ze nu via consultancy ook andere merken bij het uitbouwen van een solide brand.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



