Jongens richten De Jongens op

(update 6 december) Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde hebben het drukdrukdruk. De jongens van Wasbar verkochten dat concept aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Naast brandconsultancy willen ze ook een nieuwe wind blazen in het werken met en communiceren rond ambassadeurs.
Het duo wordt vaak "De jongens van Wasbar" genoemd. Wanneer ze in die context worden aangesproken slaat dit vaak op de manier hoe ze Wasbar als merk op de kaart hebben gezet. Hoe ze op een paar jaar tijd een love-brand hebben ontwikkeld en hoe ze erin geslaagd zijn dit te verstevigen via PR, partnerships en samenwerkingen. Die kennis bouwden ze op in hun verleden als marketeers binnen mediabedrijven, en via hun creatief bureau Make Them Talk. Ze hielpen intussen, naast Wasbar, ook merken als Samsung, Nikon, Ici Paris XL, Eneco en De Standaard met het bedenken en coördineren van creatieve branding & brand activation acties. Met De Jongens helpen ze nu via consultancy ook andere merken bij het uitbouwen van een solide brand.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]