(update 6 december) Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde hebben het drukdrukdruk. De jongens van Wasbar verkochten dat concept aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Naast brandconsultancy willen ze ook een nieuwe wind blazen in het werken met en communiceren rond ambassadeurs.
Het duo wordt vaak "De jongens van Wasbar" genoemd. Wanneer ze in die context worden aangesproken slaat dit vaak op de manier hoe ze Wasbar als merk op de kaart hebben gezet. Hoe ze op een paar jaar tijd een love-brand hebben ontwikkeld en hoe ze erin geslaagd zijn dit te verstevigen via PR, partnerships en samenwerkingen. Die kennis bouwden ze op in hun verleden als marketeers binnen mediabedrijven, en via hun creatief bureau Make Them Talk. Ze hielpen intussen, naast Wasbar, ook merken als Samsung, Nikon, Ici Paris XL, Eneco en De Standaard met het bedenken en coördineren van creatieve branding & brand activation acties. Met De Jongens helpen ze nu via consultancy ook andere merken bij het uitbouwen van een solide brand.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]