Elke jongere heeft een droom. Maar die droom omzetten in realiteit is gemakkelijker gezegd dan gedaan. YouthStart biedt kanszoekende jongeren een gratis training van acht dagen waarin ze zichzelf beter leren kennen, meer zelfvertrouwen krijgen en ondernemingszin ontwikkelen. Tijdens deze intensieve training benutten ze hun potentieel maximaal en nemen ze de controle over hun leven en hun toekomst.
Uiteraard wilt YouthStart zoveel mogelijk kortgeschoolde jongeren activeren. Daar zijn middelen voor nodig. Om die te werven, bedacht LDV United een inspirerende campagne met jongeren die zich dankzij YouthStart konden heruitvinden. Het eerste succesverhaal verscheen deze zomer in De Standaard, vanaf 18 november staan Rolando en Shauni in De Tijd en L’Echo. De productie is het werk van Bounce Rocks.
Credits:
Client: Youthstart
Client contact: Bart De Bondt, Margot De Gols, Michaël François
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter
Account: Lotte Van Heddegem
Graphic Design / DTP: Stijn Voeten
Productie: Bounce Rocks
Fotograaf: Anneke D’Hollander
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]