Jongeren grijpen tweede kans met YouthStart en LDV United

Crea / News

Elke jongere heeft een droom. Maar die droom omzetten in realiteit is gemakkelijker gezegd dan gedaan. YouthStart biedt kanszoekende jongeren een gratis training van acht dagen waarin ze zichzelf beter leren kennen, meer zelfvertrouwen krijgen en ondernemingszin ontwikkelen. Tijdens deze intensieve training benutten ze hun potentieel maximaal en nemen ze de controle over hun leven en hun toekomst.

Uiteraard wilt YouthStart zoveel mogelijk kortgeschoolde jongeren activeren. Daar zijn middelen voor  nodig. Om die te werven, bedacht LDV United een inspirerende campagne met jongeren die zich dankzij YouthStart konden heruitvinden. Het eerste succesverhaal verscheen deze zomer in De Standaard, vanaf 18 november staan Rolando en Shauni in De Tijd en L’Echo. De productie is het werk van Bounce Rocks.

Credits:        

Client: Youthstart

Client contact: Bart De Bondt, Margot De Gols, Michaël François

Agency: LDV United

CD: Dries De bruyn

Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter

Account: Lotte Van Heddegem

Graphic Design / DTP: Stijn Voeten

Productie: Bounce Rocks

Fotograaf: Anneke D’Hollander