Jordi Van Geert start het nieuwe jaar als account manager bij Mortierbrigade. Hiervoor werkte Van Geert als account executive voor LDV United.
"Begin 2017 zette ik voor het eerst voet aan reclamewal. LDV United gaf me de kans om er stage te doen en mij kennis te laten maken met 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘬𝘭𝘢𝘮. Er rijpten mooie momenten met Brugge Kaas, er was unscripted drama voor de Pro League, mijn hart klopte er voor Sport (Vlaanderen) & Red Bull gaf me de nodige vleugels. Na vier passages, verspreid over zeven jaar is het nu tijd om die vleugels uit te slaan. Ik ruil 't Stad in voor de hoofdstad. 𝘈𝘯𝘵𝘸𝘢𝘢𝘳𝘦𝘱𝘦 voor 𝘉𝘟. 't Scheld voor de Waelhemstraat," zegt Van Geert op Linkedin.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]