Jordi Van Geert start het nieuwe jaar als account manager bij Mortierbrigade. Hiervoor werkte Van Geert als account executive voor LDV United.
"Begin 2017 zette ik voor het eerst voet aan reclamewal. LDV United gaf me de kans om er stage te doen en mij kennis te laten maken met 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘬𝘭𝘢𝘮. Er rijpten mooie momenten met Brugge Kaas, er was unscripted drama voor de Pro League, mijn hart klopte er voor Sport (Vlaanderen) & Red Bull gaf me de nodige vleugels. Na vier passages, verspreid over zeven jaar is het nu tijd om die vleugels uit te slaan. Ik ruil 't Stad in voor de hoofdstad. 𝘈𝘯𝘵𝘸𝘢𝘢𝘳𝘦𝘱𝘦 voor 𝘉𝘟. 't Scheld voor de Waelhemstraat," zegt Van Geert op Linkedin.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]