Jordi Van Geert start het nieuwe jaar als account manager bij Mortierbrigade. Hiervoor werkte Van Geert als account executive voor LDV United.
"Begin 2017 zette ik voor het eerst voet aan reclamewal. LDV United gaf me de kans om er stage te doen en mij kennis te laten maken met 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘬𝘭𝘢𝘮. Er rijpten mooie momenten met Brugge Kaas, er was unscripted drama voor de Pro League, mijn hart klopte er voor Sport (Vlaanderen) & Red Bull gaf me de nodige vleugels. Na vier passages, verspreid over zeven jaar is het nu tijd om die vleugels uit te slaan. Ik ruil 't Stad in voor de hoofdstad. 𝘈𝘯𝘵𝘸𝘢𝘢𝘳𝘦𝘱𝘦 voor 𝘉𝘟. 't Scheld voor de Waelhemstraat," zegt Van Geert op Linkedin.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]