De strategische cel van DDB - die bestond uit vier strategen met ervaring in merk, CRM en pr-strategie - krijgt extra slagkracht met de komst van content strateeg Jorian Vanvossel (ex-These Days Y&R).
“Branded content is de status van buzzwoord definitief ontgroeid en wordt alsmaar belangrijker voor onze klanten," zegt strategisch directeur Dominique Poncin. “De aanwerving van Jorian Vanvossel als contentstrateeg geeft DDB meer armslag om consistente merken uit te bouwen over alle touchpoints heen. De hands-on content ervaring van Jorian op grote service merken zal zowel DDB als haar klanten ten goede komen”.
Jorian Vanvossel komt over van These Days Y&R, waar hij vijf jaar werkte op onder andere BNP Paribas Fortis en Telenet. Vanvossel startte zijn carrière als academisch onderzoeker aan iMinds-SMIT-VUB, voor hij de stap zette naar de communicatiesector.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]