Jorian Vanvossel van These Days naar DDB

De strategische cel van DDB - die bestond uit vier strategen met ervaring in merk, CRM en pr-strategie - krijgt extra slagkracht met de komst van content strateeg Jorian Vanvossel (ex-These Days Y&R).
“Branded content is de status van buzzwoord definitief ontgroeid en wordt alsmaar belangrijker voor onze klanten," zegt strategisch directeur Dominique Poncin. “De aanwerving van Jorian Vanvossel als contentstrateeg geeft DDB meer armslag om consistente merken uit te bouwen over alle touchpoints heen. De hands-on content ervaring van Jorian op grote service merken zal zowel DDB als haar klanten ten goede komen”.
Jorian Vanvossel komt over van These Days Y&R, waar hij vijf jaar werkte op onder andere BNP Paribas Fortis en Telenet. Vanvossel startte zijn carrière als academisch onderzoeker aan iMinds-SMIT-VUB, voor hij de stap zette naar de communicatiesector.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]