Jorrit Hermans maakt vandaag een dubbele comeback, terug naar Boondoggle en weer creatief directeur. Managing director Stijn Cox licht toe: “De afgelopen maanden hebben we bij Boondoggle keihard samengewerkt met klanten, medewerkers, freelancers en flexers om in een uitdagende context onze merken zo goed mogelijk door de turbulentie van Covid-19 te loodsen. In deze periode ben ik nauwer met Jorrit, als freelancer, beginnen samenwerken en van het een kwam het ander. We kwamen tot de conclusie dat onze visies en ambities in die mate samenliepen dat een sprong naar een vaste samenwerking logisch leek. Ik ben heel blij dat we samen met het nieuwe Boondoggle team er een lap op kunnen geven.”
“Boondoggle is een bureau waar creativiteit geen doel op zich is maar een hefboom. En waar klanten deel zijn van het team dat slimme antwoorden bedenkt voor businessvragen. Da’s voor mij de essentie van de waarde van een reclamebureau. Die rol trekt mij aan in een tijd waarin we bedrijven en hun business maximaal moeten versterken met creatieve oplossingen,” besluit Jorrit Hermans.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]