Jorrit Hermans maakt dubbele comeback bij Boondoggle
Jorrit Hermans maakt vandaag een dubbele comeback, terug naar Boondoggle en weer creatief directeur. Managing director Stijn Cox licht toe: “De afgelopen maanden hebben we bij Boondoggle keihard samengewerkt met klanten, medewerkers, freelancers en flexers om in een uitdagende context onze merken zo goed mogelijk door de turbulentie van Covid-19 te loodsen. In deze periode ben ik nauwer met Jorrit, als freelancer, beginnen samenwerken en van het een kwam het ander. We kwamen tot de conclusie dat onze visies en ambities in die mate samenliepen dat een sprong naar een vaste samenwerking logisch leek. Ik ben heel blij dat we samen met het nieuwe Boondoggle team er een lap op kunnen geven.”
“Boondoggle is een bureau waar creativiteit geen doel op zich is maar een hefboom. En waar klanten deel zijn van het team dat slimme antwoorden bedenkt voor businessvragen. Da’s voor mij de essentie van de waarde van een reclamebureau. Die rol trekt mij aan in een tijd waarin we bedrijven en hun business maximaal moeten versterken met creatieve oplossingen,” besluit Jorrit Hermans.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]