José Fernandez vertrekt bij Dentsu Aegis Network, waar hij sinds 2017 de functie van chief commercial & digital officer bekleedde. Hij wordt vanaf begin september chief customer experience officer bij D'Ieteren. In deze rol zal hij de leiding nemen over de CRM- en digital afdelingen, dealer marketing, customer care, events, contact centers, media operations, market research en business insights. Hij zal in het bijzonder verantwoordelijk zijn voor het versnellen van de digitale toepassing, marketinginnovatie en de ontwikkeling van de klantervaring, en dit in nauwe samenwerking met de brand- en retailmanagers en andere commerciële functies.
José Fernandez (48) is een zwaargewicht in de digitale industrie. Na een aantal jaren aan de adverteerderskant was hij tot 2009 mee verantwoordelijk voor de groei van Citobi (Actito), een bureau dat (zowel in België, Frankrijk en Nederland) een leidende rol nam in de CRM en marketing automation-industrie. Na Citobi startte hij bij LBI. Hij was er eerst client service director, daarna strategy director. In 2013, na de overname van LBi door Publicis Group, werd bij CEO van het nieuwe DigitasLBi.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]