McDonald’s heeft een strakke strategie als het gaat om nieuwe werknemers aanwerven. Het motto luidt: “Hire on attitude. Train on skills.” De ervaring op je cv is niet van tel, de goesting om te leren wel. Helemaal in lijn met deze filosofie bedacht TBWA Brussels de campagne McMistakes. Een reeks posters voor in hun restaurants die dringend op zoek zijn naar jobstudenten. Op het eerste zicht lijken het typische productposters tot je nog eens beter kijkt. Het zijn allemaal mistakes. De frietjes zijn in de McFlurry-beker beland, de Big Mac zit vast in het doosje van de frietjes, en op de plaats van het ijsje hoort een Big Mac. De iconische producten en verpakking worden simpelweg omgewisseld en toch kan je niet geloven dat ooit iemand deze fouten zou maken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]