Jules Destrooper in het nieuw

Design / Marketing / News

jules destrooperAl meer dan 130 jaar lang wordende koekjes van de Biscuiterie Jules Destrooper gemaakt. 2018 wordt echter een zeer belangrijk jaar voor Jules Destrooper en dus ook voor het Foodservice-assortiment, het assortiment specifiek gericht naar de horeca. De verpakking van de koekjes krijgt een nieuw, eigentijds ontwerp en het formaat van de Natuurboterwafels wordt aangepast zodat ze beter op het schoteltje van een kopje koffie passen. Zo maakt Jules Destrooper het verschil en maken ze van elke koffie of thee een verwenmoment. De koekjes blijven uiteraard ‘Made in Belgium’. Dragon Rouge (London Office) heeft Jules Destrooper geholpen met de nieuwe positionering van het merk, maar de uitwerking van de verpakkingen werd door Quatre Mains uit Maldegem gedaan. Dus ook 'made in Belgium'!
Het ontwerp van de individuele verpakking van de koekjes wordt aangepast, zonder aan de herkenbaarheid te raken. De merknaam en de Belgische authenticiteit staan meer dan ooit centraal. Belangrijke vernieuwing is dat op elke verpakking nu ook een afbeelding staat van het koekje dat in de verpakking zit. Zo kan de klant meteen zien welk soort koekje hem of haar wordt aangeboden. Deze visuele aanpassing wordt ook toegepast op de (om)dozen waarin de individuele koekjes verpakt zitten. Dit maakt het meteen ook voor de horeca uitbater duidelijk welk assortiment er in de doos zit.
jules destrooperDe Natuurboterwafel, of ook wel Butter Crisp genoemd, is een absolute klassieker en hét icoon van Jules Destrooper. Na het Amandelbrood (Almond Thin) was het immers het tweede koekje dat Jules aan zijn assortiment toevoegde. De Natuurboterwafel, specifiek gebakken voor het Foodservice assortiment, wordt iets kleiner. Daardoor past hij beter op het schoteltje van de koffie, thee of andere geserveerde warmde dranken.