Nadat Air komaf maakte met mannelijke stereotypes in de ‘Men in Progress’-spot die het nieuwe merkplatform van Jules introduceerde, gaat het bureau verder op haar elan voor het Franse merk met nieuwe een spot over stereotypes rond… de mannelijke lichaamsgeur.
Na 10 jaar afwezigheid op de parfummarkt nam Jules de beslissing om een nieuwe eau de toilette te lanceren. Doelstelling: jongeren verleiden en het merk verjongen. In een sector waar de communicatie zich vaak beperkt tot beelden van mooi gespierde, mysterieuze en half wilde jongemannen, wil Jules de dingen anders aanpakken. Air kreeg de opdracht om de nieuwe visie creatief te vertalen. Van de naam tot de verpakking en de communicatie… Air bedacht het project van A tot Z. En zo kwam het op de proppen met “Bon Homme. Een mannengeur, maar dan een goede.”
Credits
Client: JULES
Contacts: Benoît Latron, Karine Siebenhuner, Maud Grienti
Account team: Pauline Heraly, Anastasia Bousson
Agency: AIR Brussels
CD: AIR Creative Council
Creation: Arnaud Bailly
Creation: Karel De Mulder
Creation: John Benois
Creation: Romain Félix
Creation: Laurie Lacourt
Creation: Marc Richard Vander Heyden
Art direction: Chantal Gillet
Special thanks to: Lise Everaert, Benedict van Acker
Movie production Agency: Initials LA
Director: Heleen Declercq
DOP: Jordan Vanschel
Edit: Ward Geerts (Sliced)
VO recording: Puresound
VO: Amandine Decroix
Music & sound design: Thomas Houthave (Klankwerk)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]