Supermarktketen Jumbo blijft harten veroveren in Vlaanderen. Ook met Pasen. Met de paaspauze moesten de Vlaamse scholen opnieuw dicht en zaten onze kinderen weer thuis. Daarom zette Jumbo een unieke tekenwedstrijd op poten: alle kinderen werden opgeroepen om hun allermooiste paashaas te tekenen, de leukste inzendingen werden gemaakt… in chocolade. Door een échte chocolatier. Een veertigtal winnaars kreeg hun artisanaal gemaakte paashaas thuis geleverd of konden hem afhalen in hun Jumbo-supermarkt. De activatiecampagne die verliep via social media, folders, website en POS, werd bedacht door LDV United en uitgevoerd door Diplomat.
Credits
Client: Jumbo
Contact: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Cynthia Van Wiele
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Willem De Wachter, Dries De Wilde, Manon Penné, Lynn Laenen
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Account:Marieken Maes,Julie De Preter
Production: Diplomat
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]