Jumbo verwent jong tekentalent

Communication / News

Supermarktketen Jumbo blijft harten veroveren in Vlaanderen. Ook met Pasen. Met de paaspauze moesten de Vlaamse scholen opnieuw dicht en zaten onze kinderen weer thuis. Daarom zette Jumbo een unieke tekenwedstrijd op poten: alle kinderen werden opgeroepen om hun allermooiste paashaas te tekenen, de leukste inzendingen werden gemaakt… in chocolade. Door een échte chocolatier. Een veertigtal winnaars kreeg hun artisanaal gemaakte paashaas thuis geleverd of konden hem afhalen in hun Jumbo-supermarkt. De activatiecampagne die verliep via social media, folders, website en POS, werd bedacht door LDV United en uitgevoerd door Diplomat.

Credits

Client: Jumbo

Contact: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Cynthia Van Wiele

Agency: LDV United

CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle

Creation: Willem De Wachter, Dries De Wilde, Manon Penné, Lynn Laenen

Strategy: Tomas Sweertvaegher 

Account:Marieken Maes,Julie De Preter

Production: Diplomat