Supermarktketen Jumbo blijft harten veroveren in Vlaanderen. Ook met Pasen. Met de paaspauze moesten de Vlaamse scholen opnieuw dicht en zaten onze kinderen weer thuis. Daarom zette Jumbo een unieke tekenwedstrijd op poten: alle kinderen werden opgeroepen om hun allermooiste paashaas te tekenen, de leukste inzendingen werden gemaakt… in chocolade. Door een échte chocolatier. Een veertigtal winnaars kreeg hun artisanaal gemaakte paashaas thuis geleverd of konden hem afhalen in hun Jumbo-supermarkt. De activatiecampagne die verliep via social media, folders, website en POS, werd bedacht door LDV United en uitgevoerd door Diplomat.
Credits
Client: Jumbo
Contact: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Cynthia Van Wiele
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Willem De Wachter, Dries De Wilde, Manon Penné, Lynn Laenen
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Account:Marieken Maes,Julie De Preter
Production: Diplomat
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]