June20 breidt digital media-aanbod uit met Koen Hoogenboom

News / People

Moving brands forward by moving people: als creative communications agency helpt June20 merken groeien door een emotionele connectie te bouwen met de doelgroep. Dat doet het bureau door vanaf een strategische basis een consistente merkbeleving te bouwen in alle channels. Om dat helemaal waar te maken, bouwt het ook de service en tegelijk de divisie Media uit met de komst van Koen Hoogenboom.

Koen Hoogenboom kwam al vroeg in aanraking met media: z’n vader gaf twee vakbladen uit in de drogisterijbranche. In 2006 begon Hoogenboom zijn eerste mediajob bij DTG, waarna hij bij zijn vader ging werken. In 2009 startte hij bij de Franse online lead generator Companeo. Daarna ging hij aan de slag bij ReachLocal, een Amerikaanse beursgenoteerde Googlepartner, waarvoor hij zowel in Antwerpen als Amsterdam actief was. Na een wereldreis kwam hij uiteindelijk bij Addurance terecht, waar hij verantwoordelijk werd voor de Belgische markt. Al snel leerde hij June20 (toen nog Gutzandglory en Mundo Digitalis) kennen en bijna 4 jaar werkten ze samen voor klanten op de Belgische en Nederlandse markt.

Recent besloot Hoogenboom June20 te vergezellen als media director, waardoor het bureau nu digitale media-expertise verder in-house uitbouwt voor zowel geïntegreerde klanten als op projectbasis. June20 brengt het media-aanbod vanuit een nieuwe divisie waarin Hoogenboom ook partner is.

Kracht van data en technologie maximaal benutten

In een steeds complexer communicatielandschap wil June20 als geïntegreerd bureau de klant bijstaan met de juiste expertise om in de juiste channels die emotionele connectie met de doelgroep te kunnen maken. Daarom gaat Hoogenboom als media director de klanten én het agency team adviseren over media, met de nadruk op digital. Door de kracht van data en technologie te benutten, en open, transparante en verantwoorde mediacampagnes te creëren die gericht zijn op het behalen van echte resultaten, helpt June20 bedrijven te groeien.

“We zijn flexibel en werken met de nieuwste onderzoeksmethodes en technologieën om de beste oplossingen te bieden voor elke klant,” licht Koen Hoogenboom toe. “Met als specialiteit het creëren van krachtige branding, employer branding en sales-gedreven campagnes over meerdere DSP's, zoals Google DV360 (Display & Video 360) maar ook Social Advertising, Retail Media, Marketplaces, Google Ads, Connected TV, DOOH en klassieke massamedia. Onze kracht ligt in onze technische bekwaamheid en ons diepgaand inzicht in het gedrag van de consument. Wij zetten onze expertise met passie in om het succes van onze klanten te vergroten en maken gebruik van de kracht van data en technologie om innovatieve, open, transparante mediacampagnes te ontwikkelen die wij met onze bi-tool optimaliseren over alle kanalen naar het gewenste resultaat om zo merken te helpen groeien. Deze strategische aanpak van media planning, buying en analyse helpt om het bereik en de resultaten te maximaliseren, terwijl klanten meer waar voor hun geld krijgen.”