Zoals bekend wil AB InBev meer inzetten op alcoholvrij bier. Jupiler 0,0% verbreedt het aanbod van de meest populaire pils in België en strategie DESIGN ontwierp de visuele identiteit van de nieuwkomer.
Jupiler 0,0% is de opvolger van Jupiler NA (0,5% alcohol) en moest er meteen staan. De look is dus 100% Jupiler (logotype, kleurgebruik), maar speelt zijn tezelfdertijd zijn alcoholvrije aspect uit. Het bureau pakte de flesjes en de blikjes aan, maar ook alle key visuals.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]