Zoals bekend wil AB InBev meer inzetten op alcoholvrij bier. Jupiler 0,0% verbreedt het aanbod van de meest populaire pils in België en strategie DESIGN ontwierp de visuele identiteit van de nieuwkomer.
Jupiler 0,0% is de opvolger van Jupiler NA (0,5% alcohol) en moest er meteen staan. De look is dus 100% Jupiler (logotype, kleurgebruik), maar speelt zijn tezelfdertijd zijn alcoholvrije aspect uit. Het bureau pakte de flesjes en de blikjes aan, maar ook alle key visuals.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]