Zoals bekend wil AB InBev meer inzetten op alcoholvrij bier. Jupiler 0,0% verbreedt het aanbod van de meest populaire pils in België en strategie DESIGN ontwierp de visuele identiteit van de nieuwkomer.
Jupiler 0,0% is de opvolger van Jupiler NA (0,5% alcohol) en moest er meteen staan. De look is dus 100% Jupiler (logotype, kleurgebruik), maar speelt zijn tezelfdertijd zijn alcoholvrije aspect uit. Het bureau pakte de flesjes en de blikjes aan, maar ook alle key visuals.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]