Jupiler bouwt feestje op Tomorrowland

Jupiler-Tomorrowland-box

Design / Marketing / News

Jupiler-Tomorrowland-boxTomorrowland en Jupiler brengen je  in de festivalsfeer met de lancering van zes limited-edition aluminium Jupiler-flesjes. Elk flesje, dat ook handig hersluitbaar is, staat voor een ander genre op het festival. Deze actie is de eerste visualisering van de samenwerking tussen het festival en Jupiler in België. De exclusieve flesjes zijn verkrijgbaar in de meeste supermarkten en zullen ook beschikbaar zijn op de Global Journey-vluchten vanuit het buitenland naar België.

Jupiler-TomorrowlandElk flesje belichaamt een muziekstijl binnen de elektronische scene met als doel festivalgangers andere invloeden te laten ontdekken, alsook de podia waaraan ze gelinkt zijn. Liefhebbers van deephouse, hardstyle, house, minimal, techno en trance kunnen alvast hun moves bovenhalen. Bij elk genre hoort ook een website (Jupiler.be/Tomorrowland). Daar kan de diehardmuziekliefhebber via een wikipagina  alles te weten komen over de muziekstijl, vindt hij interviews terug met zijn heroïsche DJ-helden die speciaal voor de gelegenheid een set van 15 minuten hebben gemaakt die via diezelfde site te downloaden of te streamen is. Ook kunnen bezoekers op de site checken waar en wanneer hun DJ op Tomorrowland speelt. Het zorgt ervoor dat de People of Tomorrow hun festival kunnen voorbereiden van thuis uit en hun belevingen kunnen delen met hun vrienden via sociale media.

De samenwerking tussen Jupiler en Tomorrowland België maakt onderdeel uit van een wereldwijd partnerschap dat opgebouwd is rond de gedeelde ambitie van AB InBev en Tomorrowland om mensen wereldwijd samen te brengen. Door een exclusief partnerschap akkoord voor drie jaar, zullen 7 AB InBev merken, waaronder Skol Beats voor Tomorrowland Brazilië en Budweiser en Beck’s in Europa, het leidende festival voor elektronische muziek activeren in meer dan 15 landen.

“Muziek is één van de grootste passies van de Jupiler fans en daarom is het merk al jaren aanwezig in de Belgische festivalscène. Bier is dan ook het eerste sociale netwerk en dankzij ons Tomorrowland partnerschap kunnen we elkaar zelfs ontmoeten in een fantastische droomwereld vol zomerse beats. We zijn ervan overtuigd dat dit een succes wordt. Dat de zomer maar snel begint, we kunnen niet wachten,” zegt Jean-Jacques Velkeniers, business unit president West Europe.