Nadat Jupiler vorige maand na een succesvolle aankondiging uit de rekken verdween en vervangen werd door BELGIUM, lanceert de brouwer vandaag in een tweede fase een extra lange, filmische video op televisie en online. Het is de allereerste keer dat een Belgische reclamespot voor de FIFA Wereldbeker naast Rode Duivels ook diverse andere sporthelden, zoals het vrouwelijk voetbalteam van de Red Flames, de broers Borlée en bondscoach Martinez, en zelfs supporters uit heel België in beeld brengt. De reclamespot van The Communication Company - toont een minuut lang een positieve boodschap over eenheid en trots. De video moet alle Belgen inspireren om samen achter onze de Rode Duivels te staan, zonder onderscheid tussen wie ze zijn, waar ze precies vandaag komen of waarin ze geloven. De spot duurt dubbel zo lang als gebruikelijk en zal geruime tijd op nationale televisie te zien zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]