Tegenwoordig krijgt een eenvoudige burger-friet vaak een chique label opgekleefd. Die is plots ‘gourmet’ of ‘voor fijnproevers’, alsof die benaming het lekkerder of cooler maakt. Niet dus. “Doe maar gewoon”, zegt Jupiler. Het merk herinnert er ons aan dat simpele dingen vaak de beste zijn, zeker als je er een frisse Jupiler bij drinkt. Daarom lanceren AB InBev en BBDO een reeks van twee spots van 15 seconden, geproduceerd door Caviar en geregisseerd door Joris Rabijns, om online van te genieten. DOOH’s, 6" social video’s, en bierkaartjes, stickers en wobblers in retailers en cafés versterken de campagne. Keep it simple!
Credits
Client : JUPILER
Contacts : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM
CD : Jan Dejonghe
Creation : Louise Cornet
Creation : Loup Delpierre
Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Quinten Friederichs, Alexander Verbist
Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Marlies Neudt
Account Team : Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke
Film Production Company : Caviar
Executive producer : Eva Van Riet
Producer :Charles Kinoo
Director : Joris Rabijns
DOP :Piet Deyaert
Editor : Caviar
Grading : Kene Illegems
Sound Production : Sonhouse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]