Tegenwoordig krijgt een eenvoudige burger-friet vaak een chique label opgekleefd. Die is plots ‘gourmet’ of ‘voor fijnproevers’, alsof die benaming het lekkerder of cooler maakt. Niet dus. “Doe maar gewoon”, zegt Jupiler. Het merk herinnert er ons aan dat simpele dingen vaak de beste zijn, zeker als je er een frisse Jupiler bij drinkt. Daarom lanceren AB InBev en BBDO een reeks van twee spots van 15 seconden, geproduceerd door Caviar en geregisseerd door Joris Rabijns, om online van te genieten. DOOH’s, 6" social video’s, en bierkaartjes, stickers en wobblers in retailers en cafés versterken de campagne. Keep it simple!
Credits
Client : JUPILER
Contacts : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM
CD : Jan Dejonghe
Creation : Louise Cornet
Creation : Loup Delpierre
Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Quinten Friederichs, Alexander Verbist
Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Marlies Neudt
Account Team : Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke
Film Production Company : Caviar
Executive producer : Eva Van Riet
Producer :Charles Kinoo
Director : Joris Rabijns
DOP :Piet Deyaert
Editor : Caviar
Grading : Kene Illegems
Sound Production : Sonhouse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]