Jupiler en BBDO houden het simpel

Crea / News

Tegenwoordig krijgt een eenvoudige burger-friet vaak een chique label opgekleefd. Die is plots ‘gourmet’ of ‘voor fijnproevers’, alsof die benaming het lekkerder of cooler maakt. Niet dus. “Doe maar gewoon”, zegt Jupiler. Het merk herinnert er ons aan dat simpele dingen vaak de beste zijn, zeker als je er een frisse Jupiler bij drinkt. Daarom lanceren AB InBev en BBDO een reeks van twee spots van 15 seconden, geproduceerd door Caviar en geregisseerd door Joris Rabijns, om online van te genieten. DOOH’s, 6" social video’s, en bierkaartjes, stickers en wobblers in retailers en cafés versterken de campagne. Keep it simple!

Credits

Client : JUPILER
Contacts : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM

CD : Jan Dejonghe
Creation : Louise Cornet
Creation : Loup Delpierre

Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Quinten Friederichs, Alexander Verbist

Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Marlies Neudt
Account Team : Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke

Film Production Company : Caviar

Executive producer : Eva Van Riet
Producer :Charles Kinoo

Director : Joris Rabijns

DOP :Piet Deyaert
Editor : Caviar

Grading : Kene Illegems

Sound Production : Sonhouse