Jupiler en BBDO, “tous ensemble” achter de Duivels

Crea / News

Een nederlaag in de halve finales van het WK, uitstel van Euro 2020, lege cafés en stadions door de pandemie. De afgelopen maanden hebben hun sporen nagelaten. Maar niet genoeg om de hartstocht van de Belgische supporters de kop in te drukken. Dit jaar zullen de supporters van de Rode Duivels meer dan ooit klaar staan om helemaal te gaan voor deze langverwachte overwinning. En om zo goed mogelijk voorbereid te zijn, creëerden Jupiler en BBDO ‘Jupiler RED’: een rood bier met dezelfde smaak als een traditionele pils. De kleur van dit limited edition bier, gebrouwen met de passie van de Rode Duivels, werd persoonlijk gevalideerd in Jupille door Roberto Martinez zelf.

Tegelijkertijd verbindt Jupiler via een reclamespot alle supporters met een boodschap van hoop, van wederopstanding, om alle ellende achter ons laten en ons te concentreren op de toekomst en alle momenten die we nog samen gaan vieren.

“Tous ensemble!” scanderen de supporters. Tous ensemble, we’re all RED INSIDE! Tous ensemble komen we binnenkort weer samen met een Jupiler in de hand om te drinken op de toewijding van de Rode Duivels.

Credits

Client: JUPILER
Contacts: Laura Salway, Josse Peremans, Amaury Hayois, Maxime Pudzeis
Agency: BBDO BELGIUM
CD: Arnaud Pitz
CD: Sebastien De Valck
Creation: Louise Cornet
Creation: Loup Delpierre
Copy NL: Frederik Clarysse
Head of brand strategy: Aurélie Russanowski
RTV producer: Renée Vermeire
Account Team: Aurélie Thollebeek, Lore Desmet, Quentin Donckerwolcke
Film Production Company: Czar
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
Post producer: Bieke Dekeersmaecker
Director: Hauke Hilberg
Editor: Manu Van Hove, Hauke Hilberg
VFX: FLOW Postproduction
VFX Czar: Stijn Van Assche, Elke D’Haese
Grading: Olivier Ogneux
Sound Production: Sonhouse