Jupiler krijgt een opvallende make-over. Niet het bier zelf natuurlijk, wel de looks: strakker in het rood en schuin afgelijnd. De facelift zal de komende weken worden doorgetrokken naar de rest van de Jupiler-familie (ook Jupiler Blue en Jupiler 0.0%). Dimitri Van Loock, marketing manager van Jupiler: « Onlangs heeft het logo met de bekendste stier van het land een update gekregen. Nu krijgt ook de hele verpakking een nieuwe identiteit: een strakker design, een modernere uitstraling, want bij een frisse Jupiler hoort een frisse look. Over kleuren kan je misschien nog van mening verschillen, over smaak niet. Het recept blijft dus 100% identiek. 100% Jupiler. »
Vanaf midden september vind je de nieuwe Jupiler-verpakkingen in de rekken en cafés. De uitrol van de hele operatie zal enige tijd in beslag nemen. Met meer dan 20 soorten verpakkingstypes, al het promomateriaal en de hele nieuwe stijlintegratie in winkels en bars is dit een grote onderneming. De nieuwste Jupiler facelift is opvallend maar past in een geleidelijke evolutie die het merk heeft gekend. « Het was al bijna 10 jaar geleden dat het iconische Jupiler-logo zo een opvallende visuele re-styling kreeg. “Less is more” is het devies. De verpakking is daardoor misschien iets minder traditioneel, zou je kunnen zeggen. In de verpakkingswereld staan tegenwoordig zo veel interessante dingen te gebeuren dat veranderingen, klein of groot, wel vaker zullen gebeuren. Dat zal de bierfan in de toekomst ook wel snel beginnen opvallen, » blikt Van Loock vooruit.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]