Jupiler krijgt een opvallende make-over. Niet het bier zelf natuurlijk, wel de looks: strakker in het rood en schuin afgelijnd. De facelift zal de komende weken worden doorgetrokken naar de rest van de Jupiler-familie (ook Jupiler Blue en Jupiler 0.0%). Dimitri Van Loock, marketing manager van Jupiler: « Onlangs heeft het logo met de bekendste stier van het land een update gekregen. Nu krijgt ook de hele verpakking een nieuwe identiteit: een strakker design, een modernere uitstraling, want bij een frisse Jupiler hoort een frisse look. Over kleuren kan je misschien nog van mening verschillen, over smaak niet. Het recept blijft dus 100% identiek. 100% Jupiler. »
Vanaf midden september vind je de nieuwe Jupiler-verpakkingen in de rekken en cafés. De uitrol van de hele operatie zal enige tijd in beslag nemen. Met meer dan 20 soorten verpakkingstypes, al het promomateriaal en de hele nieuwe stijlintegratie in winkels en bars is dit een grote onderneming. De nieuwste Jupiler facelift is opvallend maar past in een geleidelijke evolutie die het merk heeft gekend. « Het was al bijna 10 jaar geleden dat het iconische Jupiler-logo zo een opvallende visuele re-styling kreeg. “Less is more” is het devies. De verpakking is daardoor misschien iets minder traditioneel, zou je kunnen zeggen. In de verpakkingswereld staan tegenwoordig zo veel interessante dingen te gebeuren dat veranderingen, klein of groot, wel vaker zullen gebeuren. Dat zal de bierfan in de toekomst ook wel snel beginnen opvallen, » blikt Van Loock vooruit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]