Jurgen De Wolf lanceert De Bedrijfsverwonderaar

Communication / News

Vanuit Oud-Heverlee werkt Jurgen De Wolf als drijvende kracht achter het concept De Bedrijfsverwonderaar. Hij richtte twee jaar geleden een vennootschap op om bedrijven bij te staan op vlak van merken, mensen en strategie. Als sales-, marketing- en businessprofessional heeft hij ondervonden dat door verwonderend de bedrijfskoers te observeren en analyseren, hij vaak andere zaken zag dan de voor de hand liggende. "Vanuit de eigen motivatie om verwonderend, zonder belemmeringen, aannames of oogkleppen met oprechte interesse naar een bedrijf of organisatie te kijken is De Bedrijfsverwonderaar ontstaan," zegt De Wolf. "“Uniek aan dit concept is enerzijds het niet op voorhand vastleggen van doelstellingen, en anderzijds dat door het onvoorspelbare en onbevangene een kans te geven er vaak hele mooie aha-momenten ontstaan. Die vormen veelal de kiem om door te evolueren naar het volgende bedrijfslevel."

Sinds 21 juli 2020 staat de site, gemaakt door Zinin Communications uit Opvelp, live.  www.bedrijfsverwonderaar.be.