Jury IAB Mixx Awards compleet

Awards / News / People

Na de bekendmaking van de juryvoorzitters en de opening van de inschrijvingen van de IAB Mixx Awards, zijn nu ook de vier jury’s compleet. Ze worden bevolkt door een mix van aanstormend talent en ervaren rotten.

Sinds 1 juni kunnen geïnteresseerde creatieven, mediabureaus en adverteerders hun beste digitale cases insturen. Zij zullen na de zomer worden beoordeeld door een van de vier jury’s van de IAB Mixx Awards. De samenstelling daarvan is intussen achter de rug.

Zo zal de jury Digital Communication, onder leiding van Dhan Claes (Semetis), verder bestaan uit Jessica Danese (Publicis Groupe), Nicolas Elshout (TUI), Sophie Verstreken (VTM) en Denis de Groote (Pivott). In de categorie Digital Marketing Technology krijgt juryvoorzitter Jonathan Jacoby (Space) het gezelschap van Sophie Sior (Programmads), Simon Duquenois (Xaxis), Pieter Jadoul (AdSomeNoise) en Kathleen Peeters (Deloitte).

De categorie Digital Media staat onder de hoede van Catherine Closset (Stellantis). Zij wordt vergezeld door Edouard Mombaerts (Clear Channel), Iris Verdoodt (Magis Agency), Hubert de Cartier (Universem) en Melissa Vitabile (Maxus). Tot slot is er de jury CX & Craft met voorzitter Tim Wolfs (Emakina). Die bestaat verder uit Sophie Delrot (Locala), Ann Sophie Leens (Hello Customer), Sebastien Greffe (WeWantMore) en Sarah Levin (Stellar).

Ter herinnering, de IAB Mixx Awards bekronen de beste Belgische cases in digitale marketing. Inschrijven kan nog tot 12 september. De uitreiking vindt plaats op 19 oktober 2022 in Tour & Taxis. Meer informatie op https://submit-iabmixxawards.be/.