JUSt. Agency en Unilever breiden samenwerking uit

Budgets / News

Unilever

Social-media-bureau JUSt. Agency breidt verder uit en gaat vanaf dit jaar aan de slag voor Carte d’Or, Magnum, Ola en Swedish Glace. De voorbije jaren was er al een succesvolle samenwerking voor Ben & Jerry’s en vanaf 2017 krijgen nu dus in totaal 5 merken van de Unilever-groep onderdak. Managing director Nico Tempelaere licht toe: « Meer en meer bedrijven ontdekken de toegevoegde waarde van ons Social Media 2.0-model. Unilever bezit heel wat merken die via diverse social-media-platformen op succesvolle en gerichte manieren met de consumenten kunnen connecteren en engageren. Het hele JUSt.-team is superenthousiast om hier dit jaar mee aan de slag te gaan. »

Kris Michiels, marketing director refreshments Unilever Belux vult aan: « De keuze op JUSt. Agency is het gevolg van hun succes met een ‘love brand’ als Ben&Jerry’s waarbij hun concrete aanpak om met de consument in conversatie te gaan, mooie resultaten heeft opgeleverd. Unilever wil met haar ijsjesmerken op een interactieve manier communiceren met haar klanten en de invulling van JUSt. Agency sluit hier perfect bij aan. »