De voorbije maanden werkte JWT aan de lanceringscampagne van WONDERCAR, het nieuwe, nationale carrosserienetwerk van D’Ieteren Auto. WONDERCAR maakt gebruik van nieuwe technologieën, waardoor herstellingen snel en kostenefficiënt kunnen worden uitgevoerd.
Naast het logo en de huisstijl ontwikkelde J. Walter Thompson de volledige lanceringscampagne. Op nationaal niveau zijn er twee televisiespots, drie radiospots en twee prints. OOH focust op de lokale carrosseriecentra met opvallende billboards en reclame op bussen van De Lijn. Daarnaast bedacht J. Walter Thompson een spraakmakende guerilla-actie voor parkings met veel trafiek, tekende het de socialmediastrategie uit en stond het in voor het design van de WONDERCAR website.
Credits:
Client: WONDERCAR
Client contacts: Didier Jadoul, Gerda Vermeir, Dimitri Laloux
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Fred Van Hoof, Massimiliano Mucedda, Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Graphic design: Pierre Modave
Account: Charline Luyckx
Film production: Lovo
Film director: André
Photography print: Koen Demuynck
Photography billboard: François Chevalier
Jingle: Bleu Nuit
Sound studio: Raygun
App & website development: Welch & Dixon
Social media: Rise + Shine
Field: Response Studios
Media: MediaCom
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]