De voorbije maanden werkte JWT aan de lanceringscampagne van WONDERCAR, het nieuwe, nationale carrosserienetwerk van D’Ieteren Auto. WONDERCAR maakt gebruik van nieuwe technologieën, waardoor herstellingen snel en kostenefficiënt kunnen worden uitgevoerd.
Naast het logo en de huisstijl ontwikkelde J. Walter Thompson de volledige lanceringscampagne. Op nationaal niveau zijn er twee televisiespots, drie radiospots en twee prints. OOH focust op de lokale carrosseriecentra met opvallende billboards en reclame op bussen van De Lijn. Daarnaast bedacht J. Walter Thompson een spraakmakende guerilla-actie voor parkings met veel trafiek, tekende het de socialmediastrategie uit en stond het in voor het design van de WONDERCAR website.
Credits:
Client: WONDERCAR
Client contacts: Didier Jadoul, Gerda Vermeir, Dimitri Laloux
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Fred Van Hoof, Massimiliano Mucedda, Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Graphic design: Pierre Modave
Account: Charline Luyckx
Film production: Lovo
Film director: André
Photography print: Koen Demuynck
Photography billboard: François Chevalier
Jingle: Bleu Nuit
Sound studio: Raygun
App & website development: Welch & Dixon
Social media: Rise + Shine
Field: Response Studios
Media: MediaCom
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]