JWT doet wonderen voor D’Ieteren Auto

Crea / News

WondercarDe voorbije maanden werkte JWT aan de lanceringscampagne van WONDERCAR, het nieuwe, nationale carrosserienetwerk van D’Ieteren Auto. WONDERCAR maakt gebruik van nieuwe technologieën, waardoor herstellingen snel en kostenefficiënt kunnen worden uitgevoerd.
WondercarNaast het logo en de huisstijl ontwikkelde J. Walter Thompson de volledige lanceringscampagne. Op nationaal niveau zijn er twee televisiespots, drie radiospots en twee prints. OOH focust op de lokale carrosseriecentra met opvallende billboards en reclame op bussen van De Lijn. Daarnaast bedacht J. Walter Thompson een spraakmakende guerilla-actie voor parkings met veel trafiek, tekende het de socialmediastrategie uit en stond het in voor het design van de WONDERCAR website.



Credits:
Client: WONDERCAR
Client contacts: Didier Jadoul, Gerda Vermeir, Dimitri Laloux
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Fred Van Hoof, Massimiliano Mucedda, Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Graphic design: Pierre Modave
Account: Charline Luyckx
Film production: Lovo
Film director: André
Photography print: Koen Demuynck
Photography billboard: François Chevalier
Jingle: Bleu Nuit
Sound studio: Raygun
App & website development: Welch & Dixon
Social media: Rise + Shine
Field: Response Studios
Media: MediaCom