J. Walter Thompson werkte een nieuwe campagne uit voor aardgas. De kern van de boodschap is dat aardgas een belangrijke plaats inneemt in ons leven. Aardgas wordt zo iets persoonlijks.
De campagne omvat een televisiespot, prinsadvertenties en banners en krijgt ook een leven op sociale media. Op die sociale media worden cartoons ingezet. Zo kan heel snel worden ingespeeld op actualiteit (newsjacking) zonder dat tijd wordt verloren met shootings.
https://vimeo.com/156846588
Brand: Gaz Naturel / Aardgas
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]